عایق رطوبتی

ویستا کالر تولید کننده پیشتاز عایق رطوبتی در ایران

عایق رطوبتی

ویستا کالر تولید کننده پیشتاز عایق رطوبتی در ایران

امروزه عایق رطوبتی بهترین جایگزین بجای ایزوگام جهت آب بند نمودن ساختمان ها و برج ها می باشد. استفاده از ترکیبات نانو در عایق های رطوبتی سبب گردیده بافت های بین مولکولی این محصول کاملا یکپارچه گردیده و احتمال نفوذ رطوبت به داخل سطح کاملا به صفر برسد.
جهت تهیه و مشاوره رایگان در خصوص عایق رطوبتی با شماره های 09121830933 و 02144027917 تماس حاصل نمایید.

منبع: عایق رطوبتی ویستا کالر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عایق رطوبتی

عایق رطوبتی

هر نوع مصالح و پوششی که سبب آب بندی و عدم نفوذ رطوبت به داخل سطح گردد را عایق رطوبتی می گوییم . از گذشته تا به امروز شکل عایق رطوبتی نیز تغییر گردیده. در زمان گذشته از ایزوگام و قیرگونی جهت آب بندی سطح استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت فناوری عایق رطوبتی های نوین از جمله عایق رطوبتی سفید، عایق رطوبتی شفاف و عایق  پایه سیمانی بسیار موثر تر از عایق های سنتی در ساختمان ها در حال اجرا می باشند.

در مقایسه عایق های نوین با عایق های سنتی علاوه بر کیفیت فوق العاده بالاتر عایق رطوبتی می توانیم به ترمیم آسان آن نیز اشاره کنیم.

عایق رطوبتی سنتی از جمله ایزوگام و پس از بلند شدن و یا از بین رفتن یک قسمت آن آب و رطوبت به سطح زیرین عایق نفوذ کرده و علاوه بر از بین بردن سایر قسمت های عایق باعث جمع شدن  آب در زیر عایق رطوبتی می گردد که در نهایت موجب نم دهی به داخل ساختمان می شود، اما عایق های رطوبتی ویستاکالر به دلیل چسبندی فوق العاده بالا به سطح با از بین رفتن قسمتی آب به سایر قسمت ها نفوذ نکرده و ترمیم قسمت آسیب دیده به راحتی صورت می گیرد.

ایزوگام و عایق های رطوبتی سنتی در فصل گرم سال بسیار داغ و شل می شوندو دمای داخلی ساختمان را افزایش می دهند و در زمستان هنگام کاهش دمای جوی راه رفتن بر روی باعث ترک خوردگی عایق می گردد. در صورتی که عایق های رطوبتی ویستا کالر در تابستان با رفلکس نور از گرم شدن ساختمان جلوگیری کرده و در زمستان نیز با توجه به فرمولاسیون ویژه آن ها از ترک خوردگی سطح جلوگیری می شود.

عایق رطوبتی بسیار مناسب جهت آب بندی پشت بام ها ، ساندویچ پنل ها، هاچ وک ها، استخر ها، دیوار های باران گیر، حوض ها، سرویس های بهداشتی، شیروانی ها و تمام نقاطی که در معرض رطوبتی قرار دارند می باشد.

جهت در یافت مشاوره رایگان در خصوص عایق رطوبتی با شماره های 02144045626 و 09126392600 تماس حاصل نمایید

منبع : عایق رطوبتی ویستا کالر

 

نظرات (۲)

مطلب خیلی جالبی بود. ممنونم. باز هم به بلاگتون سر میزنم.

  • ayegh rotoobati
  • http://nanoacrylic.ir/  تولید کننده عایق رطوبتی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی